Kysyttyä

Alla vastauksia asiakkaidemme kysymyksiin. Kysymykset ja vastaukset jaetaan eri aihepiirien mukaan. Mikäli et löydä etsimääsi vastausta lähetä kysymyksesi lomakkeella tai  sähköpostilla os. myynti@urheilupajala.fi. 


Kuinka toimin asdiakaspalautuksissa? 

Tarkat ohjeet löydät Toimitusehdot-sivulta.

Ilmoita palautuksesta viimeistään tilauksen vastaanottamista seuraavana arkipäivänä!

Ilmoitathan palautuksesta etukäteen joko sähköpostitse osoitteeseen myynti[at]urheilupajala.fi tai soittamalla numeroon 08 474 666/ 044-3384007, jolloin saat tarkemmat ohjeet koskien palauttamista. Palauta tuotteet postin tai Matkahuollon kautta (riippuen siitä kumpi on ollut toimitustapana) asiakaspalautuksena, jolloin Urheilu Pajala maksaa postimaksun. Mikäli tuote palautetaan meille ilman yhteydenottoa, veloitamme toimituskulut.

ASIAKASPALAUTUS: Asiakkaan pitää huolehtia, että asiakaspalautuksesta jää aina kuitti, jossa on LÄHETYSTUNNUS. Mikäli paketti katoaa! lähetyksen seuraaminen pitää olla palvelun tarjoajalla mahdollista. Mikäli palautus tehdään ohjeiden vastaisesti, paketin katoamisesta vastaa aina asiakas. Urheilu Pajala ei ole, väärin palautettavien tuotteiden katoamisessa korvausvelvollinen.

Muistathan aina laittaa lähetyksesi mukaan maksutapahtuman kuitin ja mahdollisesti ennakkolaskun maksutavassa tilinumerosi, asiakaspalautusta varten.  


Miksi palautuksesta on ilmoitettava etukäteen?

Tämä käytäntö on välttämätön Klarnan ja Checkoutin maksutapojen vuoksi. Rahoitusyhtiö perii käsittelykulut ja asiakaspalautuksen tilityskulut, vaikka kauppa peruuntuu.


Haluan vaihtaa tuotteen!

Jos haluat uuden tuotteen tilatun tilalle, toimi seuraavasti:

ESIMERKKI 1. Asiakas maksaa tilalle lähettettävän tuotteen toimituskulut. Vaihtaminen on mahdollista toteuttaa seuraavasti. Asiakas ilmoittaa meille, että haluaa vaihtaa Esim. isompaan hiihtomonoon. Varaamme heti halutun koon, ettei tuote ehdi loppua. Asiakas ilmoittaa, että maksaa itse palautettavan tuotteen toimituskulut. Mikäli tuote pysyy samana artikkelina, me tarjoamme uuden tuotteen lähetyskulut hintaan 0€.

ESIMERKKI 2. Asiakas ilmoittaa asiakaspalautuksesta ja halukkuudesta vaihtaa tuote isompaan. Asiakas tekee asiakaspalautuksen meidän kustannuksellamme. Uuden tilalle lähettettävän tuotteen lähetyskulut maksaa asiakas. Lähetykset toistaiseksi vain matkahuollon kautta. Mikäli asiakas haluaa toimitustavaksi Postin, asiakkaan täytyy maksaa ensin toimituskulut tilillemme (maksutapahtuman pitää näkyä tilillämme ennen lähetystä). Mahdollisuus postiennakkoon on, tällöin toimituskuluihin lisätään postin käsittelykulut päälle. 


Kerrotte olevanne ketjuista riippumaton liike, mitä se tarkoittaa? 

Olemme Suomalainen perheyritys, joka toimimii Oulaisissa. Liike on perustettu vuonna -92. Emme kuulu mihinkään ketjuun, emmekä toistaiseksi ole nähnyt siihen tarvetta. Miksi näin? Se antaa meille vapauden valita ja hinnoitella tuotevalikoimamme täysin itsenäisesti - ilman pääorganisaation asettamia rajoituksia. Voimme ottaa myyntiin mitä tahansa tuotemerkkejä ja pienenä myyntiyksikkönä antaa poikkeuksellisen edullisia tarjouksia. Yli kaksikymmentä vuotta toimineena yrityksenä meillä on laajat verkostot tavarantoimittajiin ja hyvä maine alalla. 


Minulla ei ole sähköpostiosoitetta, voinko tilata verkkokaupastanne?

Ota yhteyttä myyntiimme soittamalla (08) 474 666, niin hoidamme tilauksesi.


Miksi Klarna osamaksua tai laskua ei hyväksytä?

Jos tilaustasi ei hyväksytä, kun haluat ostaa käyttäen Laskua tai Osamaksua, syynä voi olla jokin seuraavista:

1. Sinun tulee olla täysi-ikäinen (18v.).

2. Tarkista että olet kirjoittanut tiedot täsmälleen oikein, ilman virheitä; etunimi etunimikenttään, sukunimi sukunimikenttään jne. Antamasi tiedot tarkistetaan koneellisesti, eikä automaattinen järjestelmä hyväksy poikkeamia.

3. Tarkista, että olet antanut oikean henkilötunnuksen ja sen osoitteen, missä olet virallisesti kirjoilla. Kun ostat Klarna-sopimuksella, osoitteeksi hyväksytään vain se osoite, jossa olet virallisesti kirjoilla.

4. Olet saavuttanut Klarna-sopimuksen ylärajan. Kaikki Klarna-sopimuksen kautta tekemäsi ostokset kootaan yhteen, ja kokonaissumma ratkaisee. Jos haluat tietää oman Klarna-sopimuksesi ylärajan, ota yhteyttä Klarnaan puh.nro: (09) 4259 9771 taiasiakaspalvelu@klarna.fi

5. Klarna ei hyväksy hakemustasi. Syynä voi olla maksuhäiriömerkintä, ota yhteyttä Klarnaan puh.nro: (09) 4259 9771 tai asiakaspalvelu@klarna.fi selvittääksesi asian.

6. Syynä voi olla tekninen vika, ota yhteyttä Klarnaan puh.nro: (09) 4259 9771 tai asiakaspalvelu@klarna.fi selvittääksesi asian.

Huom! Jos tilauksesi ei onnistu, ota yhteyttä meihin (ark. 9-18 tai la 9-15) puh. 044 338 4007.


Tilaus ei onnistu?

Jos tilauksen teko ei onnistu, soita tai lähetä memille sähköpostilla viestiä. Selvitetään yhdessä missä vika piilee. Tavoitat meidät Arkisin klo 9-18, lauantaina klo 9-15 välisenä aikana numerosta 044-3384007 tai 08-474666. Muuna ajankohtana sähköposti: myynti@urheilupajala.fi


Haluamme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla!