Ketjuista riippumaton Urheilu Pajala on tunnettu hyvästä ja asiantuntevasta asiakaspalvelustaan sekä kilpailukykyisistä hinnoistaan. Meille on kunnia-asia palvella asiakkaitamme niin hyvin, että he mielellään kääntyvät puoleemme vastakin.
Liikkeemme johtoajatus on, että etsimme asiakkaidemme tarpeisiin parhaiten sopivat tuotteet ja tarvittaessa opastamme heitä esim. välineiden käyttöönotossa ja huollossa. Meillä ei jätetä asiakasta pulaan kysymyksineen, myös mahdolliset reklamaatiotapaukset hoidetaan mallikkaasti.
Monipuoliset valikoimamme takaavat, että liikkeeseemme kannattaa poiketa asioimaan kauempaakin. Oulaisten Yrittäjät ry palkitsi Urheilu Pajalan vuoden yrityksenä v. 2015. Heti yrittäjyyden alkuvuosina Urheilu Pajala palkittiin vuonna 1999 Oulaisten ensimmäisessä ”Hyvän palvelun-kilpailussa” parhaasta palvelusta – ja vieläpä ylivoimaisella äänivyöryllä! Liike on saanut AAA-luokituksen useita vuosia ja kuulunut Suomen vahvimpiin vuodesta 2007.
Yrittäjänä kokenut kauppias Kari Pajala
Kauppias Kari Pajala perusti Urheilu Pajalan vuonna 1992, kun Osuuskaupan rauta- ja urheiluosasto lakkautettiin. Urheiluvälineosaston vetäjänä Kari ehti Osuuskaupassa toimia liki 20 vuotta. Oman liikkeen 28-vuotissyntymäpäivää juhlittiin vuonna 2020. Kauppaa hän on siis tehnyt Oulaisissa kohta 50 vuotta. Kari on tunnettu myös amatööri-raviohjastajana (yli 500 starttia).
Henkilökuntamme monipuoliset liikunta-, metsästys- ja kalastusharrastukset takaavat laajan tietotaidon ja vahvistavat asiantuntemustamme. Aktiiviset asiakkaamme auttavat meitä tarjoamaan monipuolisesti tietoa myös kaikkein uusimmista tuotteista, käyttökokemuksista eri olosuhteissa sekä toimivimmista huoltoratkaisuista.
Verkkokaupan toiminnasta vastaa vuodesta 2000 Urheilu Pajalassa työskennellyt, monipuolisesti liikunta-alaa tunteva Teo Perkkiö.
Verkkokauppamme välttämättömät evästeet ovat tarpeellisia, jotta sivustomme toimii ja esimerkiksi ostaminen on mahdollista. Muut evästeet auttavat meitä kehittämään verkkokauppaamme ja toimintaamme – niin että tiedämme, mikä asiakkaitamme kiinnostaa. Googlen ja Facebookin avulla voimme myös kohdentaa asiakkaillemme mainoksia niistä tuotteista, jotka heitä kiinnostavat.