X
SUOMALAINEN VERKKOKAUPPA | NOPEA TOIMITUS | ILMAINEN TOIMITUS YLI 150€ OSTOKSIIN | 500m² MYYMÄLÄ

Palautusehdot

Vaihto- tai palautusoikeus:

Vaihto- tai palautusoikeus on 14 päivää tuotteelle, joka on siististi myyntikuntoisena alkuperäispakkauksessaan ja käyttämätön. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske alusvaatteita, räätälöityjä tuotteita eikä tuotteita, jotka eivät ole enää myyntikuntoisia sellaisenaan. Palautettavassa tuotteessa pitää olla siihen kuuluvat hinta- ja tuotetietolaput paikoillaan, Urheilu Pajala ei ota vastaan sellaisia tuotteita, joista nämä on poistettu. 

Ilmoita palautuksesta viimeistään tilauksen vastaanottamista seuraavana arkipäivänä joko sähköpostitse osoitteeseen myynti[at]urheilupajala.fi tai soittamalla numeroon 08 474 666, jolloin saat tarkemmat ohjeet koskien palauttamista. Palauta tuotteet postin tai Matkahuollon kautta (riippuen siitä kumpi on ollut toimitustapana) asiakaspalautuksena, jolloin Urheilu Pajala maksaa postimaksun. Mikäli tuote palautetaan meille ilman yhteydenottoa, veloitamme toimituskulut.

Noutamatta jättäminen ja vastaanottaminen ei ole tilauksen peruuttamista.

Asiakaspalautus: 

Black Friday tuotteille- ja ALE- POISTOT ( 24.11.2017 eteenpäin ) emme myönnä ilmaista asiakaspalautusta. Vähennämme asiakaspalautuksesta johtuvat toimituskulujen summan ( LÄHETYS-JA PALAUTUKSEN ) kauppasumman asiakaspalautuksessa. Osapalautuksia Black Friday / ALE - POISTOT tuoteryhmän tilauksille emme myönnä, vaan tilaus pitää palauttaa kokonaisuudessaan. Huomio myös seuraava: Kun Asiakas käyttää räätälöityä ( Klarna ) maksupalvelua tilauksessa, asiakas on korvausvelvollinen tuotteen myyneelle yritykselle maksupalvelun käyttöön ottamisesta.  

OSAPALAUTUKSET: 

Asiakas palauttaa tilauksen, jossa ostokset ovat ylittäneet ostohetkellä 150 euroa, saaden ilmaisen toimituksen lähetykselle. Mikäli asiakas palauttaa osan tilauksesta takaisin, summan alittaessa palautuksen jälkeen 150 euroa (osapalautus). Tilauksen palautus ei ole ilmainen. Urheilu Pajala ei myönnä kahta ilmaista toimitusta / palautusta lähetykselle, jonka alkuperäisen summa alittaa 150 euroa (palautuksen jälkeen). Halutessasi ilmaisen asiakaspalautuksen, tilaus pitää palauttaa kokonaisuudessaan takaisin.

Asiakkaan vastuulla on huolehtia, että asiakaspalautuksesta jää aina kuitti, jossa on LÄHETYSTUNNUS. Mikäli paketti katoaa, lähetyksen seuraaminen pitää olla palvelun tarjoajalla mahdollista. Mikäli palautus tehdään ohjeiden vastaisesti, paketin katoamisesta vastaa asiakas. Urheilu Pajala Oy ei ole korvausvelvollinen väärin palautettavien tuotteiden katoamisessa.

Noutamatta jättäminen ja vastaanottaminen ei ole tilauksen peruuttamista. Urheilu Pajala pidättää palautus-ja muut käsittelykulut tehdystä asiakaspalautuksesta.

Räätälöidyt tai muut asiakkaan mittojen mukaan tehdyt tilaukset esim. sukset- ja suksipaketit vähennämme asennus- ja suksen valinnasta johtuvan työn osuuden asiakaspalautuksissa.

Suksien -ja suksipakettien palautuksissa on aina oltava ensin yhteydessä asiakaspalveluumme.

Maksamasi summa (tai mikäli palautat vain osan tuotteista, palauttamiesi tuotteiden hinta) palautetaan tilillesi 30 vrk:n kuluessa palautuksen saapumisesta.

Rahoitusyhtiöiden käyttäminen tilauksissa: 

Kun Asiakas käyttää räätälöityä maksupalvelua tilauksessa, asiakas on korvausvelvollinen tuotteen myyneelle yritykselle maksupalvelun käyttöön ottamisesta.  

Tuotteen vaihtaminen toiseen:

Kun asiakas haluaa vaihtaa palauttamansa tuotteen esim. isompaan/pienempään, tilalle lähetettävän tuotteen toimituskulut maksaa Asiakas. Hinnoittelussa käytetään kaupan toimituskuluja. Mikäli toimitus laitetaan Postin/Matkahuollon ennakolla, rahtiin lisätään rahdintoimittajan ennakkomaksu. Mikäli vaihdettu tuote palautetaan takaisin muun kuin tuotteen viallisuuden vuoksi, palautuksen maksaa aina tilaaja.

Polkupyörien palauttaminen:

PALAUTUKSIA EI SAA TEHDÄ ILMAN ILMOITUSTA URHEILU PAJALAN ASIAKASPALVELUUN! 

Noutamatta jättäminen ja vastaanottaminen ei ole tilauksen peruuttamista. 

Polkupyörätilaus on aina räätälöity tilaus, jossa toimitukselle tilataan erityiskuljetus (Pakkauksen erityiskuljetus, ks. kuluttajasuojalaki). 

Polkupyörien palauttamisessa tilaaja vastaa kaikista lähetyskuluista (ks. kuluttajasuojalaki). Palautettavan tuotteen suojaamisesta ja pyörän palautumisesta virheettömänä liikkeeseen, vastaa tilaaja (pakkausohje palautuksissa toimitetaan asiakkaalle erikseen). Palautettavan pyörän on oltava käyttämätön. Mikäli pyörään on asennettu lisätarvikkeita tai takuu, jossa on suojarekisteröinti varkaustakuun varalle, pyörää ei saa palauttaa ilman että asiasta sovitaan Urheilu Pajala Oy:n kanssa. Asiakaspalvelu: myynti@urheilupajala.fi tai 044-3384007

Mikäli palautettavassa tuotteessa on käytön jälkiä (naarmu, maalivaurio, lommo tai hajonnut osa) ei tuotteella ole palautusoikeutta. Kokeileminen ja tuotteen palauttaminen on sovittava aina erikseen myynnin kanssa.

Mikäli pyörää ei palautetta siinä toimitetussa laatikossa ja suojata lähetystä ohjeistuksen mukaan, asiakas on korvausvelvollinen lähetykseen tulleista kuljetusvaurioista. Oikean pakkaamisen ohjeistuksen saat ilmoituksesi yhteydessä sähköpostiisi.

© 2021 Urheilu Pajala Oy